Saturday, November 26, 2005

:: Upgrade Site ::

*UPDATE* Sabtu (26/11/2005-03:41am)
Link di bahagian atas sudah boleh digunakan...tapi hanya untuk link Home-Gallery-Link ja yg boleh a...

Home yang page ni la...Gallery plak...untuk gambar-gambar dlm flickr aku...maybe ni pun aku mo ubah juga ni. 'Links' pula tempat aku senaraikan links blog-blog yang aku baca...yang cambest tu aku masukkan la...dan juga links untk member-member punya blog/website.....forum pun boleh juga...banyak ni link nti...tp nti la baru aku kasi masuk.

Ok...chiow...


*UPDATE* Jumaat
Em...aku dlm peringkat mo ubah² sket blog ni..

Problem :
  1. Macam mana mo buat supaya player Win. Media Player tu tak autoplay bila blog ni di buka? Sapa ada penyelesaian tolong la bagi tau aku...ok
  2. "Recent Comment" masih ada problem....tunggu la dulu. Aku mo makan megi dulu ni.....
  3. (*update Jam 5++ am) baru tambah tu tempat link di header....bestnya... *giggles*
#masi 50-50...mo tukar blog ka tidak..mo tukar blog ka tidak...yang aku suka dkt wordpress tu, dia ada kategori bah..tapi dia tidak kasi can mo ubah template..itu yang tidak best tu...erm...aku ttp di sini la mungkin...hehe

3 comments:

Anonymous said...

keciwa sia ko ndak pandai tukar ni.. apa yg ko belajar selama beberapa bulan ko di MMD hari tu kekekeke... tukar Autoplay="1" kasi jadi "0"

Anonymous said...

oo...hehe..sia suda try tu smlm...cuba ko tinguk source sia..masih ada tu sia taruk tu autoplay tu...

P/S:apa sebab tidak sia dpt smlm a???padahal 1 sama 0 suda sia ubah??? maybe sia tidak tersave tu template... *hairan*

Anonymous said...

masih juga tidak dpt....waaaa