Friday, June 29, 2007

To budak-budak praktikal...

to you guys & girls...

  • minta maaf la yer klu ada salah silap...
  • halal kan makan minum apa yg terambik ke apa ker....
  • aku maafkan korang klu korang ada salah silap...
  • nti klu ada apa2 berita atau nak email ke, nak kontek ker.ni aku kasik korang senang..
    • Jusdy Bin Juwait
    • P/S 257, 89308 Ranau, Sabah
    • 0168209435
    • myjusdy@gmail.com {aku tak guna email yg lain...dan jgn hantar email kat email yahoo aku..}
    • id ym : jus_d2003
  • apis...minggu depan tgk Transformers dulu kita..
  • nad..ko bila p kl??jgn la invi je ym tu...susah nak kacau...hahah

Gud luck with your practicals...and also your future!!!

Klu dtg Sabah, klu aku free Insya Allah aku bawak korang jalan...klu korang kontek la+klu aku kat Sabah la...hehe

p/s: zaza+liza+noyu+zura(nama baru zu..hahaha)...weh korang klu tak kontek aku siap korang!!!!! Nti gambar aku update later..ok.

to you guys..ni lagu untuk korang >>

 The Rain - Terlalu Indah.mp3 from deannie

1 comment:

Apis said...

jus,walaupun raya aji or raya yg selalu kiter rayakan kan tu (idulfitri)lmbt lg , tapi segala dosa-dosa ko ngan aku, aku dah maafkan, n ingat jangan wat lagi tau.