Thursday, June 15, 2006

Cerita pagi-pagi..

pergh...bukan main sakit lagi aku punya tangan ni..dekat² ngan ketiak ni..ni semua pasal pagi tadi la. Macam ni cerita dia......pagi tadi kelas aku start jam 9:30 am, member aku plak kelas jam 9:00. Tapi aku keluar dari rumah jam 9:00. So, time kuar dari hostel jalan tepi longkang besar...tetiba kuar la seekor biawak...besar gilerrrr la bewak ni...dua tangan aku ni pun lebih.

    Yang jadik masalah tu biawak ni kuar dari semak tu kurang 5 meter dari moto aku. Then mana la aku sempat elak...bewak ni pun sot jugak..cuba la lari trus ke seberang jalan. Ni tidak, patah balik pulak. Mana la aku sempat elak lagi suprise yg dia buat tu, bukan senang nak elak dengan bawak pembonceng yang lagi 'besar' dr aku (sori a yuk...hehe)...jadi dengan tu terpaksa la bewak tu pulang ke rumah dengan badan berbekas tayar motosikal...huahuahua... tapi yg tdk best tu, tangan aku yang sakit gara-gara nak imbangkan moto tu...adoiii... ni taip² pun sakit ni..huhuhu

ok la..nak rest dulu..da semua...jgn lupa England malam ni...daaaaa

p/s:rindu la mo balik sabah jumpa cewek

No comments: