Wednesday, May 17, 2006

Downloading Fedora !!

erm..now currently downloading 45% for CD 3...uhuhuuhu..

jadi untuk pengetahuan aku, laju juga ni internet di hostel ni..hehe. Yang sebenarnya aku dapat bilik aku yg semester lepas. Ni antara fakta² sem III ni :

  1. aku sorang ja duduk dalam ni umah sekarang..hahaha best btul. senang mo kemas.
  2. internet laju gila pasal tidak ramai org yg guna wireless...tu pasal aku donlod fedora skrg...
  3. erm..aku sorang ja penghuni dlm banyak² umah yang ada di tangga no 2 ni..
  4. aku suda tapau semua barang² yg boleh di tapau dr umah lain. Sebagai contoh rak kasut, besi penyidai kain, mop lantai, baldi besar, penyapu, kamus, hos pendek. Dan yang paling penting, aku boleh tapau tilam and bantal yang cantik+bersih dari umah lain....muahahahahaha
itu ja la yg bole aku update utk jam ini....hehe (x kan la mo update tiap² jam kan....)

p/s : aku jeles tul sama pasukan myteam tu !!!!! Dorang dapat pi Manchester United lagi
tu...free lagi
kena sponsor Airasia...cet!!!! arrrgghhhh!!!!!!!!!!!

No comments: