Monday, March 06, 2006

Hari esok yang ...

Adoi...besok isnin yang boring....mcm malam ni jugak... biar aku berkongsi keboringan aku besok ngan korang sumerrr....ni tentatif keboringan untuk besok...silakannnnn

  1. 8.00 am - 10.00 am ( Akaun.....doiii)
  2. 11.00 am - 01.00 pm ( OS...fuh...)
  3. 02.00 pm - 03.00 pm ( kenegaraan...doi...lagi la boring..)
  4. 03.00 pm - 6.00 pm ( keusahawanan...2x5 juga boring ngan kenegaraan ni..)
  5. 08.00 pm - 9.30/10.00 pm (test multimedia....senang ja ni)
nah....ambik kau...dari pagi sampai malam...balik2 bilik misti penat la...doii...kadang-kadang aku rasa² malas suda mo jadi student ni...tp bila lagi kan...???masih muda² ni..masih kuat² p la belajar banyak² kan..nanti kalu suda tua,suda ada anak, suda kawin...nah..baru mo belajar balik...doi..
aku rasa laaagi la malas time tu...

em..bah begitula rembesan kata-kata dari otak aku ni....chow...

p/s : gutnite all..... ZzzZZzzzzZZZZzz...

No comments: