Tuesday, January 03, 2006

Hari Isnin yang 'GUMBIRA'

Fuh...aku sampai Parit Raja, Batu Pahat lebih kurang jam 11pm++ 1hb Januari 2006 bersamaan hari Ahad. Pastu besoknya aku ke kampus untuk ikut kelas aku pada semester ke-2 tahun 2..... Dari pagi jam 8 sampai la petang jam 6 kelas aku untuk hari Isnin sahaja...

Mampus!!! Takde masa aku nak rileks² lagi dah...klu kena hari Rabu ke...takpe jugak. Ini dah la packkk sangat..kena plak hari Isnin yang berbahagia ni...dah la susah tollll nak bersiap klu hari Isnin ni...huhuhu..mencabar azam tahun baru aku je klu mcm ni...
Ohoho...aku rasa belum terlambat lagi aku ucapkan kepada semua member²..... Merry Christmas dan Selamat Tahun Baru 2006....
Azam aku tahun ni...nak baiki pointer aku!!!! Hancur pointer aku sem lepas...sapa suruh tido je memanjang...padan muka!!!
Besok aku tak tau lagi kelas aku mcm mana...ikut kawan je dulu...kita tgk la mcm mana.....

ok...gua chow...

p/s: Sapa yang hate Monday ??????? angkat tangan!!!!!!!! ( aku angkat !!!!! )

No comments: