Tuesday, December 13, 2005

*Blank*


-klik gambar utk besarkan-

Huh..gambar atas tu kena snap dkt² area Likas. Memang cool la klu bawak kereta-kereta legend mcm ni...aku pun teringin mo bawa kereta mcm ni...hehe boleh juga mo bangga² sikit ☺☻!!!

Erm...apa a aku mo tulis untuk entry hari ni...trus blank pulak aku. Susah juga klu lama x buat entry ni. Otak x cergas terus mo berpikir..erm..erm...erm...erm....ok ada suda idea. Aku post la apa kejadian² yang berlaku baru² ni..silakan =>
  • Tadi nenek aku masuk Hospital Queen tingkat 6. Faktanya : nenek aku sudah x makan selama hampir² 2 bulan...diulangi 2 BULAN!!! Dapat makan bubur saja...
  • Kaki aku jadi kebas² pasal main futsal hari tu. Fakta : lama suda nda main bah...itu la pasal. Tapi masih boleh menjaring a...hehe ☺☻☺☻
  • Aku balik Ranau minggu ni........tidak dapat jumpa my ♥ lagi....nanti² la a sayanggg!!! ☺☻
  • Kamera video abg aku baru kena hantar untuk dibaiki. Rosak pasal terjatuh time staff dia bawak. Patah mic di atas dia...klu x sempat baik, terpaksa beli kamera Sony HDV yg harga RM22,000++ tu...tambahla kuyak abang aku ni. Tahan saja la...(Faktanya : inilah 1st case tu tuan kedai dapat.minta repair camera video yang rosak pasal terjatuh!!!! )
  • MU out from Champions League!!!!!!!
  • tinguk movie Aeonflux....WTF punya movie, boring gila o...menyesal pi tinguk. Buli sia tertidur dlm panggung....sh*t maaannnn!!!!!!!!!!!
Itulah antara berita terkini pasal aku+family aku+others....huh!!

Bah...nanti-nanti lagi sia update..mengantuk suda ni...chiow!!

No comments: