Thursday, November 24, 2005

Wait for my Movie !!!!!


Kalau kamu tgk betul dekat poster ni, dia tulis sana "Disember 2005"...jadi dengan itu, kamu tunggulah cerita ni keluar kat panggung Disember ni...akan bersaing dengan Baik Punya Cilok filem c Afdlin Shauki tu.

Tapi aku tak mengharap betul dengan filem kali ini. Hanya sebagai percubaan untuk menjadi yang lebih baik. Ini adalah salah satu poster dari satu-satunya filem yang pernah dikeluarkan sendiri oleh aku.

Sebenarnya, banyak yang boleh cerita pasal sinopsis dia ni..tapi aku nda mau...aku harap kamu sokong saja buah tangan tempatan..........

Untuk memeriahkan lagi filem pertama aku....aku kasi preview lagi satu poster dari filem sulung aku ni....

Bagi mana-mana individu yang berminat untuk mengetahui lebih lanjut pasal movie aku ni....anda di persilakan melayari

www.AkudanDiA.com

"SOKONGLAH INDUSTRI TEMPATAN KITA!!!"

p/s: Filem ini kategori R...means RESTRICTED. jadi mana-mana individu yang tak dapat tgk movie...aku minta maaf banyak²....Lain kali ja la kamu tgk dlm DVD 9...

2 comments:

Anonymous said...

sabar je la ek..

hik hik...

Anonymous said...

hehe..tq sebab support 'movie' saya...hehe

Salamat Datang ke blog sia (bhs sabah....bermaksud saya)

klu ada apa words tak paham...bg tau la ek...
rajin² la datang...hehe

p/s:movie u bila nak keluar??hehe