Wednesday, November 23, 2005

Deskloops

Korang semua pernah guna function 'Alt+Tab' key dalam Windows korang?

Klu belum pernah cuba, cuba buat sekarang. Apa jadi? Kalau korang bukak application banyak², apalagi kalau time tu banyak keja nak buat, then perlu refer dengan page lain...(cthnya klu korang surfing guna IE, klu dah banyak sangat windows kena bukak..penat jugak nak guna mouse tu...) jadi utk memendekkan 0.002 saat guna la gabungan key tadi utk switch ke mana application yg korang dah bukak. Tapi ni version yang dah sedia ada...mesti boring kan. Hah, ni aku bagi tips supaya korang tak boring.....

Tapi klu korang nak bagi lawa sket imej yg keluar waktu korang tekan 'Alt+Tab' tu, korang boleh pi carik kat sini. Pastu download dan guna. Cantik la sket interface dia.

Tapi klu korang nak cantik banyak, korang kena download Deskloops for Windows ni di sini. Pas download tu, install la. Takkan nak simpan kan. Tak guna jugak. Setelah install tu, bertambah la cantik interface time korang tekan 'Alt+Tab' tu. 3d tu....

Ni aku kasik preview >>

Memang sedap mata memandang....klu nak, mai donlot kat sini >> www.xilokit.com

Nti aku update lagi...banyak lagi benda yg best aku tak jumpa ni....
Sesapa yg ada benda best yg aku tak tau....boleh la post kat sini. TQ

No comments: